
GPC Iroda, a második - Miről is szól az Interior branding?
Tervezés időpontja: 2018 IV.
Megvalósulás: 2019. I.
Általános leírás
A Generali többesügynök biztosító cég, a GPC , Hermina Irodaházban lévő főhadiszállása után a 3. divízió irodáját is megterveztük, mely az interior brandingre szolgál kellő példaként: a központi székhelyre korábban kialakított, a cég brandre jellemző belsőépítészeti elemeket, az új helyszín adottságaihoz mérten terveztük át, komplex interior branding , belsőépítészeti tervezés keretében.
Műszaki leírás
Az iroda nagyszámú látogatottsága miatt, közületi használatra alkalmas, akusztikai modulszőnyeg került beépítésre, masszív, biztonsági üveggel ellátott üvegfalak épültek, a teret alkalmassá tettük open space használatra, üveggel zárt irodarészt alakítottunk ki a csendes munkavégzést igénylő dolgozók számára. Több típusú Space Plan - ültetési terv készült a cég számára leghasznosabb, a működést legjobban segítő asztal elhelyezés kialakítása érdekében.
Design koncepció
A GPC brandre jellemző arculati elemek: a modulszőnyeg, savmart fólia, világító szövegdoboz, bútorok anyagán és színén köszön vissza. A modulszőnyeg mintája a főbb arculati elemekhez vezetik a szemet, miközben úgy választják el a teret, hogy nem használunk válaszfalat.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |